для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Є частиною професійної підготовки. Загальна кількість годин та кредитів становить 150 годин 5 кредити ECTS.
У процесі вивчення дисципліни розглянуто предмет і завдання курсу «ВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ». Розглянуто функції та процеси життєдіяльності організму та окремих систем та органів. Також розглянуто фізіологічні параметри систем людини в різні вікові періоди. Особливу увагу приділено питанню збереження та укріплення здоров’я людини, зокрема школярів. Розглянуто питання фізичного розвитку дітей шкільного віку. Розглянуто основи режиму дня навчальних закладів, режим дня школярів. Вимоги до шкільних приміщень та майданчиків при заняттях фізкультурою.
- Teacher: Ольга Цвях
- Teacher: Ольга Цвях
Курс є обов'язковим для здобувачів вищої освіти за спеціальністю Фізична культура та спорт.
Мета дисципліни сформувати уявлення про біохімічні основи процесів роботи м'язів, про можливості впливати та управляти цими процесами.
- Teacher: Ольга Цвях
для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Є частиною професійної підготовки. Загальна кількість годин та кредитів становить 90 годин 3 кредитів ECTS.
У процесі вивчення дисципліни розглянуто предмет і завдання курсу «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ З ОСНОВАМИ МОРФОЛОГІЇ». Розглянуто будову тіла людини та окремих систем. Також розглянуто морфологічні особливості опорно-рухової, м’язової, серцево-судинної та інших систем людини на різних рівнях організації. Особливу увагу приділено питанню будови м’язів.
- Teacher: Ольга Цвях
Discipline for applicants for higher education of the first (bachelor's) level. It is a part of professional training. The total number of hours and credits is 180 hours, 6 ECTS credits.
In the process of studying, the subject of the course is considered.
Students consider the subject and tasks of the course "Basics of school hygiene and valeology". Special attention is paid to the issue of preserving and strengthening human health, in particular schoolchildren. The issue of physical development of school-aged children is considered. The basics of the daily regime of educational institutions, the daily regime of schoolchildren, are considered. Requirements for school premises and grounds for physical education.
The second part of the course is devoted to the health science of valeology. The chapter reveals the main concepts of the discipline, a brief history of science, diagnosis and prognosis of individual's health, the impact of physical exertion on health, means of strengthening health, and nutrition. A special question of the course is health preservation in war conditions.
- Teacher: Ольга Цвях
Біомеханіка – це галузь науки, що вивчає рухові можливості й рухову діяльність живих істот. При цьому найбільший практичний інтерес представляє вивчення рухів людини та вищих тварин. Можна також сказати, що біомеханіка – це наука про закони механічного руху в живих системах (біосистемах).
Біомеханіка спорту як навчальна дисципліна вивчає рухи людини в процесі фізичних вправ. Будь-яке вивчення рухів зрештою направлене на те, щоб допомогти краще виконувати їх. Перш ніж розпочинати розробку кращих способів дій, необхідно оцінити вже наявні. Звідси витікає загальна задача біомеханіки, яка зводиться до оцінки ефективності способів виконання руху, що аналізується. При такому підході зіставляють те, що є в рухах з тим, що потрібно.
Сучасна біомеханіка містить наступні основні розділи: загальна біомеханіка, приватна біомеханіка, диференціальна біомеханіка. Загальна біомеханіка розв'язує теоретичні проблеми й допомагає довідатися, як і чому людина рухається.
Загальна біомеханіка вивчає наступні питання: біомеханічні характеристики тіла людини і його рухів, тіло людини як біомеханічна система, біомеханіка рухових дій, біомеханіка рухових якостей.
- Teacher: Ольга Цвях