Мета курсу – збагачення студентів сучасними теоретичними досягненнями, надання знань з корекційної педагогіки і психології; допомогти студентам, майбутнім спеціалістам у галузі дошкільної освіти, на основі активної самостійної роботи систематизувати, уточнювати та поширювати свої знання з логодидактики, засвоїти прийоми виявлення, корекції та попередження порушень психофізичного розвитку.

Основним завданням курсу є: надання студентам достовірних знань в галузі логодидактики, уявлень про сучасні моделі навчання, їх принципи, форми і методи, традиційні та новітні методи оцінювання навчальних досягнень дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, труднощі у навчанні, розвивальне і когнітивне навчання.

Ключові слова: логодидактика, порушення мовлення, форми, методи, моделі навчання, оцінювання, навчальні досягнення, діти з особливими освітніми потребами, діти з мовленнєвими потребами