Мета курсу: розвиток умінь майбутнього менеджера систем якості початкової освіти щодо управління інноваційною діяльністю, аналізу вітчизняних і європейських моделей початкової освіти та побудови власної ефективної моделі сучасної школи І ступеня.
Завдання курсу: розвиток умінь пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел щодо управління інноваційними процесами в початковій школі; оволодіти знаннями про теорії моделювання, види моделювання, основні етапи створення моделей; алгоритм управління процесом впровадження інновацій у початковій школі; оволодіти вміннями аналізу популярних вітчизняних та європейських моделей початкової освіти; оволодіти вміннями управління інноваційними процесами в початковій школі, підготовки педагогічного колективу до інноваційної діяльності; розвиток умінь щодо осмислення, переосмислення дій для ґрунтовного самоаналізу інноваційної управлінської діяльності; самокритики і сприймання конструктивної критики; розвиток умінь здійснювати методичний супровід інноваційної освітньої діяльності в початковій школі.
Передумови для вивчення дисципліни: «Модель фахової підготовки вчителя», «Технології викладання фахових дисциплін у початковій школі», «Формування медіакультури вчителя початкової школи».
Навчальна дисципліна складається з 3-х кредитів.
Програмні результати навчання:
ПРН 10. Уміння аналізувати сучасні освітні технології: сутність, завдання, класифікація, практична значущість; методику організації індивідуальної, фронтальної, групової форми роботи з учнями; нетрадиційні методи і форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів; вимоги до організації різних видів занять.
ПРН 11. Уміння здійснювати самостійно-пошукову роботу; користуватися сучасними методами навчання, як складовою психолого-педагогічної компетентності викладача початкової школи.
ПРН 12. Уміння використовувати інтерактивні методи викладання; розв’язувати психолого-педагогічні ситуації.
ПРН 13. Уміння переносити знання у власний педагогічний досвід; критично аналізувати різні педагогічні теорії навчання та виховання, давати самостійну оцінку різноманітним явищам педагогічної теорії і практики.
- Викладач: Фiлімонова Tетяна