Мета курсу: розвиток умінь майбутнього менеджера систем  якості   початкової   освіти        щодо     управління     інноваційною       діяльністю,       аналізу вітчизняних і європейських моделей початкової освіти               та побудови власної ефективної  моделі сучасної школи І ступеня.

Завдання курсу: розвиток  умінь  пошуку,  оброблення  та  аналізу  інформації  з  різних  джерел  щодо  управління інноваційними процесами в початковій школі; оволодіти  знаннями  про  теорії  моделювання,  види  моделювання,  основні  етапи  створення  моделей;  алгоритм  управління  процесом  впровадження  інновацій  у  початковій школі; оволодіти вміннями  аналізу  популярних   вітчизняних  та  європейських   моделей  початкової освіти; оволодіти  вміннями  управління  інноваційними  процесами  в  початковій  школі, підготовки  педагогічного колективу до інноваційної діяльності; розвиток  умінь щодо осмислення, переосмислення дій для ґрунтовного самоаналізу  інноваційної  управлінської діяльності; самокритики і сприймання конструктивної  критики;  розвиток умінь здійснювати методичний супровід  інноваційної освітньої діяльності  в початковій школі.

Передумови для вивчення дисципліни: «Модель фахової підготовки вчителя», «Технології викладання фахових дисциплін у початковій школі», «Формування медіакультури вчителя початкової школи».

Навчальна дисципліна складається з 3-х кредитів.

Програмні результати навчання:

ПРН 10. Уміння аналізувати сучасні освітні технології: сутність, завдання, класифікація, практична значущість; методику організації індивідуальної, фронтальної, групової форми роботи з учнями; нетрадиційні методи і форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів; вимоги до організації різних видів занять.

ПРН 11. Уміння здійснювати самостійно-пошукову роботу; користуватися сучасними методами навчання, як складовою психолого-педагогічної компетентності викладача початкової школи.

ПРН 12. Уміння використовувати інтерактивні методи викладання; розв’язувати психолого-педагогічні ситуації.

ПРН 13. Уміння переносити знання у власний педагогічний досвід; критично аналізувати різні педагогічні теорії навчання та виховання, давати самостійну оцінку різноманітним явищам педагогічної теорії і практики.