Мета курсу: формування всебічно підготовленого спеціаліста, здібного на високому рівні організувати та провести урочну, позакласну та позашкільну музично-естетичну роботу, розвинути у школярів почуття прекрасного в житті та мистецтві; розширення знань студентів із теорії мистецтва мовленого слова та вдосконалення виконавської майстерності майбутніх учителів початкової школи.

Завдання курсу: засвоєння теоретичних та історичних аспектів методики музичного навчання й виховання та їх практичне використання у педагогічній діяльності; розвиток у студентів інтересу і любові до професії вчителя музичного мистецтва; формування у студентів музично-співочої культури; забезпечення необхідною системою знань теорії та методики викладання музичного мистецтва, формування вмінь та навичок ефективного добору методів музичного навчання і виховання учнів; вивчення нових досягнень музичної культури та передового педагогічного досвіду, впровадження кращих з них у навчально-виховний процес; розкриття творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва, сприяти підвищенню їх педагогічної майстерності, прагненню до самостійного мислення пошуку власного стилю роботи.

Передумови для вивчення дисципліни: «Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дошкільна)», «Психологія (загальна та вікова, дитяча, педагогічна)».

Навчальна дисципліна складається з 3-х кредитів.

Програмні результати навчання:

ПРН -5  Знати методичні системи навчання учнів освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти.

ПРН - 8 Вміння володіти методиками вивчення індивідуальних особливостей перебігу пізнавальних процесів учнів та їх врахування в освітньому процесі.

ПРН - 10          Здатність моделювати процес навчання учнів початкової школи з певного предмету: розробляти проекти уроків та / або їх фрагменти, методику роботи над окремими видами завдань.