Мета курсу: формування професійної компетентності студентів щодо організації і проведення навчальної та позанавчальної роботи з навчального предмета "Природознавство", в галузі екологічної освіти; забезпечення розуміння сучасної природничо-наукової картини світу, формування уявлення про цілісність природи шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про неживу та живу природу, основ екологічних знань; ознайомлення з процесом навчання природознавства у початковій школі.

Завдання курсу: формування у майбутніх вчителів знань про об'єкт, предмет методики навчання природознавства; структуру і методи цілісного методичного дослідження; структуру процесу навчання, зміст його структурних компонентів, зв'язків і відношень між ними; рівні процесу навчання в межах природознавства, загальний спосіб їх визначення в конкретних педагогічних ситуаціях; ознайомлення студентів із шляхом включення знань про природу в практику навчання учнів початкової школи; розгляд існуючих методів і прийомів ознайомлення учнів з природою, форм та засобів навчання природознавства початковій школі; вивчення особливостей вивчення основних змістовних ліній курсу природознавства в початковій ланці освіти; формування фахових умінь майбутніх вчителів початкової школи.

Передумови для вивчення дисципліни: «Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дошкільна)», «Психологія (загальна та вікова, дитяча, педагогічна)».

Навчальна дисципліна складається з 6-ти кредитів.

Програмні результати навчання:

ПРН -5  Знати методичні системи навчання учнів освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти.

ПРН - 8 Вміння володіти методиками вивчення індивідуальних особливостей перебігу пізнавальних процесів учнів та їх врахування в освітньому процесі.

ПРН - 10          Здатність моделювати процес навчання учнів початкової школи з певного предмету: розробляти проекти уроків та / або їх фрагменти, методику роботи над окремими видами завдань.