Анотація
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Методика навчання природознавства і суспільствознавства» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: процес навчання освітньої галузі «Теорія та методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі».
Міждисциплінарні зв’язки: «Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дошкільна)», «Психологія (загальна та вікова, дитяча, педагогічна)».
Метою дисципліни є забезпечити майбутнього вчителя початкової школи знаннями та уміннями формування в молодших школярів громадянської та інших компетентностей, власної ідентичності та готовності до змін шляхом осмислення зв’язківка між минулим і сучасним життям, активної громадянської позиції на засадах демократії, поваги до прав і свободи людини, толерантного ставлення до оточуючих, набуття досвіду життя в соціумі з урахуванням демократичних принципів, розроблення на цій основі нових підходів до формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.
Ключові слова: Концепції «Нова українська школа», розвиток громадянської освіти в Україні, Державний стандарт початкової освіти, типова освітня програма, вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти, громадянська та історична освітня галузь.
Abstract
The program of study of the normative discipline "Methods of teaching science and social sciences" science with methods" is compiled in accordance with the educational-professional training program for bachelors in specialty 013 Primary education under the educational-professional program "Primary Education".
the process of teaching the educational field "Theory and methods of teaching civic and historical education".
Interdisciplinary links: "Pedagogy (general and history of pedagogy, preschool)", "Psychology (general and age, children, pedagogical)".
The aim of the discipline is to provide future primary school teachers with knowledge and skills of forming civic and other competencies in young students, their own identity and readiness for change by understanding the connection between past and present life, active citizenship in democracy, respect for human rights and freedoms. , tolerant attitude to others, gaining experience of life in society, taking into account democratic principles, developing on this basis new approaches to the formation of professional competence of future primary school teachers.
Key words: Concepts "New Ukrainian school", development of civic education in Ukraine, State standard of primary education, standard educational program, requirements for compulsory learning outcomes and competencies of students, civic and historical education.
- Teacher: Tетяна Фiлімонова