Мета, завдання навчальної дисципліни та очікувані результати Мета курсу: формування в майбутніх учителів здатності до аналізу, співставлення, порівняння концептуальних та теоретичних положеннях педагогічних технологій, сформувати готовність до впровадження сучасних технологій у практику початкової школи Завдання курсу:  вивчення курсу дає змогу розкрити концептуальні та теоретичні положення педагогічних технологій; узагальнити педагогічні технології початкової школи, виявити їх фундаментальну спільність, виділити істотні ознаки;  студенти повинні знати зміст основних педагогічних технологій, педагогічну діяльність та погляди видатних освітніх діячів, що розробляли педагогічні технології;  сформувати позитивне ставлення і прагнення майбутнього вчителя початкової школи до творчого оволодіння новими навчальними технологіями; вміння працювати з першоджерелами, аналізувати педагогічну літературу, оперувати поняттями педагогічних технологій, обирати оптимальні технології навчання відповідно до індивідуальних можливостей учнів початкових класів, рівню їх підготовки, умов.