Анотація
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Теорія та методика навчання природничої освітньої галузі у початковій школі» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: процес навчання освітньої галузі «Теорія та методика навчання природничої освітньої галузі у початковій школі».
Міждисциплінарні зв’язки: «Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дошкільна)», «Психологія (загальна та вікова, дитяча, педагогічна)».
Метою дисципліни є формування професійної компетентності студентів щодо організації і проведення навчальної та позанавчальної роботи з навчального предмета "Природознавство", в галузі екологічної освіти; забезпечення розуміння сучасної природничо-наукової картини світу, формування уявлення про цілісність природи шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про неживу та живу природу, основ екологічних знань; ознайомлення з процесом навчання природознавства у початковій школі.
Ключові слова: «Природознавство», «Я досліджую світ», дослідницька діяльность молодших школярів, Нова українська школа.
Abstract
The study program of the normative discipline "Theory and teaching methods of science education in primary school" is compiled in accordance with the educational-professional training program for bachelors in specialty 013 Primary education under the educational-professional program "Primary Education".
The subject of study discipline: educational field ""Theory and teaching methods of science education in primary school".
Interdisciplinary links: "Pedagogy (general and history of pedagogy, preschool)", "Psychology (general and age, children, pedagogical)".
The purpose of the discipline is the formation of professional competence of students in organizing and conducting educational and extracurricular work on the subject "Science" in the field of environmental education; providing understanding of the modern natural-scientific picture of the world, formation of the idea of the integrity of nature by mastering the system of integrated knowledge about inanimate and animate nature, the basics of ecological knowledge; acquaintance with the process of teaching science in primary school.
Key words: "Natural Science", "I explore the world", research activities of junior high school students, New Ukrainian School.
- Викладач: Фiлімонова Tетяна