Анотація

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Теорія та методика навчання мистецької освітньої галузі у початковій школі» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є: процес навчання освітньої галузі «Мистецтво».

Міждисциплінарні зв’язки: «Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дошкільна)», «Психологія (загальна та вікова, дитяча, педагогічна)».

Метою дисципліни формування всебічно підготовленого спеціаліста, здібного на високому рівні організувати та провести урочну, позакласну та позашкільну музично-естетичну роботу, розвинути у школярів почуття прекрасного в житті та мистецтві; оволодіння сучасними методами організації образотворчої діяльності в початковій школі; розширення знань студентів із теорії мистецтва мовленого слова та вдосконалення виконавської майстерності майбутніх учителів початкової школи.

 Ключові слова: мистецтво, музика, образотворче мистецтво, музичне мистецтво.

 

 

Abstract

The program for studying the normative educational discipline "Theory and teaching methods of the art education field in primary school" is compiled in accordance with the educational and professional training program for bachelors of the specialty 013 Primary education according to the educational and professional program "Primary education".

The subject of study of the discipline is: the process of learning the educational field "Art".

Interdisciplinary links: "Pedagogy (general and history of pedagogy, preschool)", "Psychology (general and age, children, pedagogical)".

The purpose of the discipline is to form a comprehensively trained specialist, able to organize and conduct high-level, extracurricular and extracurricular musical and aesthetic work, to develop students' sense of beauty in life and art; mastering modern methods of organizing art activities in primary school; expanding students' knowledge of the theory of the art of the spoken word and improving the performing skills of future primary school teachers.

Key words: art, music, fine arts, musical art.