Анотація
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Інноваційні технології навчання фізкультурної та мистецької освітніх галузей у початковій школі» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес формування готовності майбутніх фахівців до здійснення художньо-естетичного та фізичного виховання молодших школярів, формування особистісних і суспільно значущих світоглядних якостей фахівців, індивідуального визначення у світі мистецьких цінностей, а також активізації процесів професійного вдосконалення на шляху мистецької самореалізації, фізичного розвитку, саморозвитку та самовдосконалення особистості.
Міждисциплінарні зв’язки: Педагогіка (загальна та історія педагогіки, дидактика початкової освіти), Психологія (загальна та вікова, педагогічна), Теорія та методика навчання мистецької освітньої галузі у початковій школі, Теорія та методика навчання фізкультурної освітньої галузі у початковій школі.
Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні технології навчання фізкультурної та мистецької освітніх галузей у початковій школі» є підготовка студентів-магістрів, які володітимуть глибокими знаннями інновацій у мистецькій та фізкультурній освітніх галузях, здатних до творчої, практичної, викладацької, самостійної науково-педагогічної та науково-дослідницької діяльності. Підготовка фахівців до забезпечення освітнього процесу з музичного та образотворчого мистецтва та фізичного навчання в початковій школі та опанування методикою і технологіями навчання і викладання музичного, образотворчого мистецтва та фізичного навчання у закладах вищої освіти.
Ключові слова: інноваційні технології, мистецька освітня галузь, фізкультурна освітня галузь, Нова українська школа, змістові лінії, інноваційні підходи.
Abstract
The program of study of the normative educational discipline "Innovative technologies of teaching physical culture and artistic educational fields in primary school" is compiled in accordance with the educational and professional program of training of masters of specialty 013 Primary education according to the educational and professional program "Primary education".
The subject of the study of the academic discipline is the process of forming the readiness of future specialists to carry out the artistic, aesthetic and physical education of younger schoolchildren, the formation of personal and socially significant worldview qualities of specialists, the individual definition of artistic values in the world, as well as the activation of professional improvement processes on the path of artistic self-realization, physical development, self-development and self-improvement of the individual.
Interdisciplinary connections: Pedagogy (general and history of pedagogy, didactics of primary education), Psychology (general and age-related, pedagogical), Theory and teaching methods of art education in primary school, Theory and teaching methods of physical education in primary school.
The goal of teaching the educational discipline "Innovative technologies of teaching physical culture and art educational fields in primary school" is the preparation of master's students who will have in-depth knowledge of innovations in art and physical culture educational fields, capable of creative, practical, teaching, independent scientific-pedagogical and scientific- research activity. Training of specialists to ensure the educational process of music and fine arts and physical education in primary school and mastering the methods and technologies of teaching and teaching music, fine arts and physical education in institutions of higher education.
Key words: innovative technologies, art education field, physical culture education field, New Ukrainian school, content lines, innovative approaches.
- Teacher: Tетяна Фiлімонова